השירותים שלנו

השירותים שלנו – פתיחת חברות, עמותות ועסקים

  • ייעוץ לפני הקמת  עסק– נוכל לעזור לך להבין את כל היתרונות והחסרונות של סוגי העוסק השונים, ולייעץ מה מתאים לסיטואציה הספציפית שלך. נשמח לענות על כל השאלות שלך בשביל להגיע יחד להחלטה המיטבית בשבילך.
  • פתיחת תיק ברשות המסים – נעמוד לרשותך בהתנהלות מול כל הפרוצדורות מול הרשויות השונות, מבלי להתרוצץ בין משרדי המיסוי השונים.
  • אישור ניהול תקין לעמותות ומלכ"רים –  נשמח לסייע לכם לקבל אישור ניהול תקין מרשם העמותות, בשביל שתוכלו להתחיל – ולהמשיך – את פעילות העמותה שלכם בצורה שוטפת ותקינה.
  • אישור הכרה בתרומות (סעיף 46) – בתור מוסד ללא כוונות רווח יש לכם את האפשרות לתת הטבות מס לתורמים שלכם. בשביל שתוכלו להעניק להם את ההטבות האלו, תצטרכו להגיש בקשה לקבלת אישור מיוחד מרשות המיסים. המשרד שלנו מלווה ומסייע לעמותות ומלכ"רים לקבל את האישור.
  • דוחות עסקיים – דוחות עסקיים הם חלק קריטי בהתנהלות הפיננסית של כל עסק, והם משמשים כלי חשוב להבנת הבריאות הכלכלית של העסק ומצבו. דו"חות עסקיים מדויקים ומהימנים הם הא-ב של ניהול עסק חדש, מתפתח או עסק שצריך דחיפה לכיוון הנכון. נשמח לעזור לכם ליצור דו"חות מותאמים לצרכים שלכם ושל בעלי העניין מסביבכם.  דוחות לדוגמה הן דוחות תמחיר, רווח והפסד, עלויות העסקת עובדים, כרטסות, מאזנים, ועוד, איתם תוכלו לנווט את העשייה שלכם בסביבה העסקית הייחודית לכם.
  • ייעוץ עסקי – בשוק כל כך תחרותי, כל עסק מוכרח להמשיך להתקדם ולהתפתח כל הזמן, והדרך הכי טובה לעשות את זה היא בעזרת ייעוץ עסקי. במסמינימלי יצרנו שיתוף פעולה עם FORWARD, משרד וותיק לייעוץ, ייעול ופיתוח עסקי שמתמחה בעסקים קטנים ובינוניים. הלקוחות שלנו מקבלים פגישת ייעוץ ראשונה עם הצוות של FORWARD ללא התחייבות.
  • דוחות פעילות -דוחות הפעילות שלכם מציגים את הפן הכלכלי של העמותה מלכ"ר. הדוחות האלו משמשים את הועד המנהל, רשם העמותות, רשות המיסים ואת האסיפה הכללית. יש לנו את המומחיות רבת השנים ביצירת דוחות פיננסיים למלכ"רים, ונשמח לעזור לכם ביצירת הדוחות שתוכלו להמשיך עם הפעילות שלכם בראש שקט.
אני זמין לכל שאלה