משרד רואה חשבון ויועץ מס

למשקיעים במטבעות קריפטוגרפים

בואו למקסם את הרווחים שלכם מהשקעות במטבעות וירטואלים!

דברו איתי

בלי הפתעות ואותיות קטנות.

כולנו שונאים הפתעות ולשלם הרבה מיסים.

אנחנו עובדים ודוגלים בתקשורת שותפת ובשקיפות מלאה כדי לייצר לך שקט נפשי ובטחון כלכלי ובטחון מיסויי.

בין אם בליווי השוטף ובין אם ייעוץ חד פעמי.

צוות מקצועי שמכיר את התחום

צוות המשרד מורכב מרואי חשבון, יועצי מס, כלכלנים, יועצים עסקיים ומנהלי חשבונות שעובדים במטרה אחת – שירות מקצועי ברמה הגבוהה ביותר, בלי פשרות עד לפרטים הקטנים ויחס אישי שמותאם בדיוק לצרכים שלך!



בשורה התחתונה

אנחנו כאן כדי לעזור לך לשלם מס-מינימלי גם על ההשקעות שלך בקריפטו. ולנצל את מלוא הטבות המס ואת מלוא הזכויות שמגיעות לך. ואני מזמין אותך להשאיר פרטים ושנוכל לתאם שיחה ולצאת לדרך.

נעים להכיר

היי, נעים מאוד,
שמי בנצי ואני מזמין אותך באופן אישי להצטרף וליהנות מחווית שירות אחרת, אשר מותאמת בדיוק בשבילך, בהתאם לצרכים, לרצונות ולאתגרים העומדים בפניך. עבורי, כל לקוח הוא עולם ומלואו, וזה הקו שאני מנחה ומוביל את המשרד, אנחנו עובדים עם יזמים ומשקיעים , חברות סטארטאפ שחולמות לעשות את זה בגדול, עמותות שנוצרו בשביל לשנות את העולם, תאגידים שעושים עבודה מצוינת בכלכלה הישראלית ומחוצה לה, שכירים שבונים לעצמם חיים משכורת אחרי משכורת, ועוד ועוד אנשים נמרצים שרוצים להצליח.
אני מציע שותפות אמיתית לאורך כל הדרך, אנחנו משרד משפחתי, בו כל לקוח הוא “אחד משלנו”. אנחנו שמחים בשמחתכם כשהדברים זזים לכיוון הנכון. אנחנו יודעים לנער כשדברים נתקעים, ובהחלט יודעים לייעץ אילו בחירות לעשות כדי להוציא את המקסימום מהעבודה הקשה שלכם בעסק הקיים או בעסק המתהווה.
הנסיון שלנו מדבר בעד עצמו והלקוחות שלנו נהנים משירות אישי ומקצועי מצד הצוות שלנו ואנחנו יודעים איך להביא למיצוי הפוטנציאל הפיננסי של כל לקוח, החל משכיר, משקיע, יזם, סטארט אפ חדש, חברה מבוססת, ועד לתאגיד גדול, גם לנוכח חוקים מתחדשים ותקנות משתנות, וכל האותיות הקטנות.
אנחנו אנשים לא רק של מספרים, אלא של אנשים ולא זונחים לרגע את הפרטים הקטנים, דיוק, איכות, ולוחות זמנים, זה פשוט בטבע שלנו.
ולכן אני מזמין אותך באופן אישי, להתקשר אלי ולהצטרף למשפחה המורחבת שלנו.

שלך,
בן-ציון סליוז־אֺרן, יועץ מס
058-7502227
מייסד המשרד

שירות מלא ומקיף
למשקיעים בקריפטו

דברו איתי

השאירו פרטים ואצור איתך קשר בהקדם.
או שפשוט תתקשרו אלי 058-7502227 בנצי

מאמרים אחרונים

אני זמין לכל שאלה