ערכי הליבה שלנו

♥ יחס אישי:
עבורנו, כל לקוח הוא עולם ומלואו. אנחנו עובדים עם יזמים ומשקיעים עם ברק בעיניים, חברות סטארטאפ שחולמות לעשות את זה בגדול, עמותות שנוצרו בשביל לשנות את העולם, תאגידים שעושים עבודה מצוינת בכלכלה הישראלית ומחוצה לה, שכירים שבונים לעצמם חיים משכורת אחרי משכורת, ועוד ועוד אנשים נמרצים שרוצים להצליח. לכולם אתגרים עסקיים ייחודיים, צרכים ייחודיים, ואפשרויות ייחודיות. השירות שלנו הוא לא סטנדרטי, אין אצלנו one size fits all, אלא התאמה אישית של פתרונות ויחס אישי בזמינות גבוהה, תמיד.

♦ שותפות דרך:
המשרד שלנו הוא משרד משפחתי, בו כל לקוח הוא “אחד משלנו”. אנחנו שמחים בשמחתכם כשהדברים זזים לכיוון הנכון. אנחנו יודעים לנער כשדברים נתקעים, ובהחלט יודעים לייעץ אילו בחירות לעשות כדי להוציא את המקסימום מהעבודה הקשה שלכם בעסק הקיים או המתהווה.

♦ מקצועיות:
הלקוחות שלנו נהנים משירות מקצועי של יועצים מומחים שצברו ניסיון של עשרות שנים בפירמות המובילות בארץ. אנחנו יודעים איך להביא למיצוי הפוטנציאל הפיננסי של כל לקוח, החל משכיר, משקיע, יזם, סטארט אפ חדש, חברה מבוססת, ועד לתאגיד גדול, גם לנוכח חוקים מתחדשים ותקנות משתנות, וכל האותיות הקטנות. הערך המוסף שלנו הוא מציאת פתרונות יצירתיים ויעילים בתוך עולם האפשרויות של רשויות המיסוי. אנחנו אנשים של מספרים, פרטים קטנים וחשובים, דיוק, איכות, ולוחות זמנים, זה פשוט בטבע שלנו.

♦ שקיפות מלאה:
אמינות היא אחת מאבני היסוד הכי חשובות במתן שירותים פיננסיים שמצריכים התעסקות במידע רגיש ודיסקרטי של הלקוחות שלנו. אנחנו עובדים בשקיפות מלאה ונותנים לכם את כל הכלים לעקוב אחרי כל מה שמתרחש בעסק שלכם, בכל מקום ובכל זמן.

♥ אדיבות:
השירות שלנו הוא בגובה העיניים. אנחנו לא מצפים מכל לקוח להבין לעומק את המורכבויות של העולם ממנו אנחנו מגיעים ולעקוב אחרי הכל – בשביל זה יש לכם אותנו. אנחנו משקיעים זמן להסביר את הדברים החשובים, להיות שותפים פעילים במחזוריות העסקית שלכם, לתת דגשים לעבודה נכונה בזמן הנכון, ולחשוב אתכם על הצעדים הבאים שיסייעו לעסק שלכם, ימנעו טעויות ויעזרו לכם לצמוח.

ערכי הליבה שלנו: יחס אישי, שותפות דרך, מקצועיות, שקיפות מלאה, אדיבות

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

אני זמין לכל שאלה