השירותים שלנו

השירותים שלנו – הנהלת חשבונות וחשבות שכר

  • שירותי הנהלת חשבונות – שירותי הנהלת החשבונות שלנו עוזרים לך להישאר עם היד על הדופק וליהנות מראש שקט בכל חודש ובסוף כל שנה. השירות כולל רישום ותיעוד של כל הפעילויות הכספיות של העסק שלך בצורה שתאפשר לך להפיק את המידע הרלוונטי עבור רשויות המס, משקיעים, בנקים וכמובן בשביל לדעת מה קורה בכל רגע ורגע בעסק שלך.
  • חשבות שכר /תלושי שכר – חברות ועצמאיים המעסיקים עובדים חייבים להנפיק להם תלושי שכר ולעמוד בדרישות החוק ורשויות המס, בכל הקשור להתנהלות האדמיניסטרטיבית מולם. תלוש השכר הוא למעשה "תעודת הביטוח" של כל מעסיק וההוכחה לכך ששילם לעובדיו והבטיח את זכויותיהם. ללא פיסת הנייר החשובה הזאת, לא יוכל המעסיק להוכיח שהתבצע תשלום לעובד (למשל במקרה של סכסוך, במידה ואין תלוש שמוכיח את התשלום הראשוני, יכולים בתי המשפט לפסוק ביצוע תשלום נוסף). אנחנו במסמינימלי נעזור לכם להתנהל בצורה מסודרת בכל הנוגע למשכורות העובדים, ע"י הנפקת תלושי שכר מפורטים ומדויקים, בהתאם להוראות החוק. בכך נחסוך לכם טרחה, כאבי ראש והוצאות כספיות מיותרות.
  • דוחות כספיים ומאזנים מבוקרים – כל תאגיד מחוייב בהגשת דוחות מבוקרים, על ידי רואה חשבון לרשויות המס. הצוות של מסמינימלי מורכב מרואי חשבון מוסמכים ויועצי מס, בעלי ניסיון רב שנים בביקורת לגופים גדולים ובינוניים. השירות שלנו כולל ביקורת של הפעילויות העסקיות שלכם והצגת הממצאים והנתונים בדוחות הכספיים המבוקרים שלכם.
  • התאמות בנקים וכרטיסי אשראי – כדי שתוכל לראות את תמונת המצב המלאה של העסק שלך, אנו מציעים שירות, שבו נבצע התאמות בין עסקאות שביצעת בכרטיסי האשראי שלך לבין החיובים וכן, התאמות בחשבון הבנק שלך, זאת על מנת לוודא שיש רישום מלא ומדוייק של הפעילות העסקית והחשבונאית שלך. נתונים אלו יעזרו לך להיות בשליטה על הנעשה בעסק שלך, יאפשרו לך לנהל בצורה מושכלת את תזרים המזומנים וכמובן יבטיחו דיווח נאות לרשויות.

שירות חדש ומהפכני

מעבירים את כל הניירת באפליקציה

חיבור לאפליקציה המשרדית

יש לפתוח את הקישור מהפלאפון הנייד
להורדת האפליקציה (לפתוח מהנייד)
אני זמין לכל שאלה